İlk Bebek Kurabiyelerim

DSC01730Bunlar benim, üç yıl önce oğlum için yaptığım ilk şeker hamurlu kurabiye denemelerim. Arşivimde resimleri olsun istedim.

Şeker hamuru ile çalışmak zevkli olduğu kadar, bir hayli de yorucu. Hele ki şeker hamurunu kendiniz yapmak istiyorsanız. Malzeme temini ise başlı başına bir sorun. Hele ki uygun bir pudra şekeriniz yoksa, sonuç işkenceye dönüşebiliyor.

Pek çok kez hazırladığı dosyalardan faydalandığım Hanimiş, şeker hamuru hazırlarken de başvurduğum kaynak oldu. Bloğunda verdiği Toba Garret’in tarifini kullandım ben. Ancak itiraf etmeliyim, son zamanlarda hazır şeker hamurlarını kullanmak daha pratik geliyor.

mutfak7-001Bu kurabiyede Pastacı Burcu’nun tarifini kullanmıştım. Uzun zaman oldu ama söylenenden fazla un eklediğimi hatırlıyorum. Şimdilerde ise Mutlu Dükkan’ın tarifini kullanıyorum genelde. Piştiğinde büyüklüğü değişmeyecek, kesilmeye uygun herhangi bir kurabiye kullanabilirsiniz sizde. Biliyorum sürekli link vermek okuma kalitesini azaltan bir şey. Ancak tarifler bana özgü olmadığından, buraya yazarak tarif sahiplerinin emeğine haksızlık etmek istemiyorum.

Benim şeker hamuru maceram bu kurabiyelerle başlamıştı. Bekleyin, devamı gelecek🙂

İlgili Yazılar :

9 thoughts on “İlk Bebek Kurabiyelerim

  1. Geri bildirim: 1 Yaş Pastası | Bir Dilim Keyif…

  2. Geri bildirim: Tukanlı Doğumgünü Pastası ve Hayvanlı Kurabiyeler | Bir Dilim Keyif…

  3. Geri bildirim: Diş Hediği Kurabiyeleri | Bir Dilim Keyif…

  4. Geri bildirim: Öykü’nün Doğum Günü Kurabiyeleri | Bir Dilim Keyif…

  5. Geri bildirim: Çağıl’ın Doğumgünü Kurabiyeleri | Bir Dilim Keyif…

  6. Geri bildirim: Mustafa Doruk’un Hoşgeldin Kurabiyeleri :-) | Bir Dilim Keyif…

  7. Geri bildirim: Öğretmenler Günü Kurabiyeleri | Bir Dilim Keyif…

Bir Cevap Yazın

