Çikolatalı Makaron

çikolatalı makaron8-1

Bunlar benim ilk yaptığım makaronlardan. Zinnur’a yaptığım yorumlardan anladım ki sene 2007 imiş. Demek ki bu muhteşem tadlarla altı yılmış tanışıklığım. Hala üzerine kurabiye tanımıyorum.

Tarifin ayrıntılı anlatımı Bizim Pastane‘de mevcut. Bende Fıstıklı Makaron tarifimde anlatmıştım nasıl yaptığımı. Burada sadece malzemeleri vereceğim o yüzden.

Malzemeler :

  • 100 g pudra şekeri
  • 50 gr badem unu
  • 3 yemek kaşığı(15 gr) kakao
  • 2 adet oda sıcaklığında yumurta akı
  • 5 yemek kaşığı (65 gr) şeker

Kreması :

  • 113 gr küçük parçalara kesilmiş çikolata
  • 1/2 bardak çiğ krema
  • 2 yemek kaşığı oda sıcaklığında tereyağı

çikolatalı makaron4-1Ben son yaptığımda kremasına Dulce De Leche (Süt Karameli) ekledim. Bu şekliyle de çok lezzetli bir krema oldu.

Bu makaronları yaparken ne silpatım vardı ne de krema torbam. Buzdolabı poşetinin bir kenarını keserek, yağlı kağıt serdiğim tepsiye sıkmıştım. Demem o ki, ekipman eksiğiniz varsa da denemekten kaçınmayın🙂çikolatalı makaron6-1

İlgili Yazılar :

7 thoughts on “Çikolatalı Makaron

  1. Geri bildirim: Limonlu Makaron | Bir Dilim Keyif…

  2. Geri bildirim: Beyaz Çikolatalı Browni | Bir Dilim Keyif…

  3. Geri bildirim: Fındıklı Makaron | Bir Dilim Keyif…

  4. Geri bildirim: Kahveli Makaron | Bir Dilim Keyif…

  5. Geri bildirim: Ahududulu Makaron | Bir Dilim Keyif…

  6. Geri bildirim: Çikolatalı Dondurma | Bir Dilim Keyif…

  7. Geri bildirim: Çikolatalı Mekik | Bir Dilim Keyif…

Bir Cevap Yazın

