Limonlu Makaron

DSC01814-1Renkli renkli makaronlar çok sevimli görünseler de, ben asıl boya kullanmadan renklendirebildiğimde çok mutlu oluyorum. Bu limonlu makaronlarda öyle yapıldılar. Daha önce verdiğim Fıstıklı Makaron tarifindeki gibi ölçüler. Fıstık yerine badem kullandım. Renklendirmek içinse zerdeçal. Birazda limon kabuğu rendeledim tat versin diye.

Kremasına gelince 40 Fırın Ekmek bloğunun lemon curd tarifini kullandım. Ancak, hem biraz yumurta kokusu aldığımdan hemde kıvamı koyulaştırmak adına beyaz kuvertür ekledim içerisine.

Veee işte bu sevimli makaronlar çıktı sonuçta. Bayılırım limonlu tadlara…..DSC01821-1

 

İlgili Yazılar :

4 thoughts on “Limonlu Makaron

  1. Geri bildirim: Çilek Soslu Limonlu Pasta | Bir Dilim Keyif…

  2. Geri bildirim: Fındıklı Makaron | Bir Dilim Keyif…

  3. Geri bildirim: Kahveli Makaron | Bir Dilim Keyif…

  4. Geri bildirim: Ahududulu Makaron | Bir Dilim Keyif…

Bir Cevap Yazın

