Öğretmenler Günü Kapkekleri :-)

IMG_2554-1Oğlumun öğretmeni için, geçen yıl hazırladığım kurabiyelerden farklı bir şey yapmak istedim. Bu sefer de kapkek yapmaya karar verdim.

mutfak41Biliyorum çok profesyonel değiller ama çok severek yaptım bunları. Kakaolu bir kapkek, üzerine ganaj ve de süsleme. Daha önce denemediğim bir kapkek tarifi yaptığımdan aksiliklerle karşılaştım. Neyse ki bitince hataları çok belli olmadı🙂

IMG_2580-1Oğlumda kutusunu süsleyince, çam sakızı çoban armağanı hediyelerimiz hazır oldu🙂

Oğlumun öğretmeni Rabia Öğretmen ve tüm öğretmen arkadaşlarımın gününü kutluyorum. Umarım daha mutlu öğretmenlik yapabilecekleri günler gelir çok geç olmadan…

İlgili Yazılar :

 

 

Bir Cevap Yazın

