Çikolata ve Fıstıklı Bonbon Kurabiye

dilim keyifAslında bu kurabiyenin tarifini daha önce yazmıştım. Ufak tefek farklar var yalnızca. Ama fotoğraf eklemek için yeni bir başlık açayım dedim🙂

IMG_2655-1Bu kurabiyenin tarifi Çikolata ve Bademli Bonbon Kurabiye‘ninkiyle aynı. Bunda badem ezmesi yerine fıstık ezmesi kullandım. Tarifteki miktarda fıstık ezmesinden yaklaşık 70 adet küçük fıstık topları çıkıyor. Yani ihtiyaçtan daha fazla.

Fıstık ezmesinin tadı daha baskın gelsin diye de kurabiyeleri daha küçük tuttum.

Fıstığı sütlü çikolatayla daha çok yakıştırdığımdan, çikolatalı glazürü de sütlü kuvertür ile yaptım ve bu sefer kurabiyelerin üzerini glazüre daldırıp çıkardım. Üzerini de beyaz çikolatalı glazürle süsledim. Olmasa da olur ama benim başka bir çalışmadan vardı kullandım.

Tadını sanırım tahmin edebiliyorsunuzdur. Fıstık neye girer de leziz olmaz ki zaten🙂

IMG_2664-1

İlgili Yazılar :

 

 

One thought on “Çikolata ve Fıstıklı Bonbon Kurabiye

  1. Geri bildirim: Çikolata Kaplı Fıstıklı Kurabiye | Bir Dilim Keyif…

Bir Cevap Yazın

