Kılıç ve 6 Yaş Kurabiyeleri

IMG_4402-002

Oğlumun şövalyeli doğumgününe uygun kurabiye modeli bulmakta bir hayli zorlandım. Sonunda kale desenli 6 rakamı ve kılıç yapmaya karar verdim. Gerçi kılıç, korsan kılıcı ama ne yapalım idare ettik artık🙂

şöv1

Bu sefer kurabiye etiketlerini ve kovasının süslemesini de kendim hazırladım. Tüm bunlarla uğraşmak çok keyifli gerçekten🙂

KİŞİSEL

Bu sefer tarif olarak şu videodakini kullandım. Ekleyeyim dursun burada🙂

63

İşte böyle. 6 Yaş şövalye kurabiyelerimiz,IMG_4322-1

Kılıç kurabiyelerimiz,IMG_4323-1

Bir doğum günü daha böyle geçti. Bakalım seneye neler yapacağız🙂

İlgili Yazılar :

2 thoughts on “Kılıç ve 6 Yaş Kurabiyeleri

  1. Geri bildirim: Yağız’ın 6 Yaş Doğum Günü Menüsü :-) | Bir Dilim Keyif…

  2. Geri bildirim: Star Wars Kurabiyeler | Bir Dilim Keyif…

Bir Cevap Yazın

