Yağız’ın 7 Yaş Doğum Günü Menüsü

IMG_7880-1

Oğlumun 7. doğum gününü kutlayıp tatile çıkmıştık. O yüzden yazmam gecikti biraz. Bakalım ayrıntıları ne kadar hatırlayabileceğim…

Bu sene Star Wars temalı bir pasta istedi oğlum. Her zaman yıllık iznime denk geldiği için rahat rahat hazırlandığım doğum günü, bu sene izinler iptal edilince yorucu oldu benim için. Hala hazırlıklar sırasında tutulmuş olan boynumla uğraşmaktayım🙂

7

Aslında kısıtlı zamanım olduğundan figürle uğraşmak niyetinde değildim ama son anda bir yoda denemesi yapayım dedim. Fena olmayınca da pastanın üzerinde kullanıverdim🙂

71-001

Şeker hamurlu kurabiyeler üzdü beni bu sefer. Daha lezzetli olsunlar diye çikolata hamuru almıştım ama maalesef onunla kurabiye kaplanamıyormuş. Elimden eridi gitti. Gene de yeni hamur almaya vaktim kalmadığından kullandım ve sonuç böyle oldu😦

Gelelim menümüze:

Tuzlular şöyleydi :

72

Tatlılar ise böyle :

73

Bu sene ki sarmalar annemdendi. Diğerlerinin tarifini sırayla eklemeye çalışacağım. Eh bu yorgunluk bana bir yıl yeter🙂

İlgili Yazılar :

 

2 thoughts on “Yağız’ın 7 Yaş Doğum Günü Menüsü

  1. Geri bildirim: Star Wars Pasta | Bir Dilim Keyif…

  2. Geri bildirim: Pastane Poğaçası | Bir Dilim Keyif…

Bir Cevap Yazın

