Star Wars Pasta

IMG_7832-1

Bu yıl pasta yapma işi gözümde çok büyüdü. Gerek iznim olmadığından yorucu gelmesi, gerek bir türlü kafamda bir model oluşturamamaktan dolayı huzursuzdum. Sonunda çok da düşünmeden bu pasta çıktı ortaya. Üzerindeki figür bile hesapta yokken eklendi. Modelleme hamuru bile almamıştım. Elimdekilerle deneyeyim dedim. Oğlum da beğenince ekleyiverdim üzerine. 

IMG_7842-002Tarif içinde risk almadım ve geçen yılki gibi Cafe Fernando’nun “Şeytan Çikolata Giyer” pastasının pandispanyasını kullandım. Krema da ise ufak değişiklikler yaptım.  Geçen yıl ki Şövalyeli Pasta‘nın kremasında kullandığım kestane püresi yerine, Korsanlı Pasta‘da ki gibi süt karameli kullandım. Bu sefer pandispanyam hiç çemberden taşarak ziyan olmadığından dört pat çıkarabildim. Böyle olunca da orta kat kreması içinde fıstıklı bir krema ekledim.

Sonuçta gene bol çikolatalı ve fıstıklı bir pasta çıktı ortaya🙂

Yağız ışın kılıçları da istediğinden, birleşim yerlerine kılıç havası vermeye çalıştım.

Dedim ya malzeme siparişini verirken kafamda hiç plan yapmamıştım. Neyse ki daha önce aldığım altın tozları, yıldızları süslemek de işe yaradı🙂

Yoda’yı yapmakta zorlanmadım. Youtube’da güzel bir video buldum ve uyguladım. Hadi size de vereyim linkini🙂 Modelleme hamurum ve bazı gereken malzemem olmadığından benim ki ancak yukarıdaki gibi oldu.

Bir doğum günü pastasını da böylece atlattık. Bakalım seneye bizi neler bekler🙂

IMG_7834-1

 

İlgili Yazılar :

One thought on “Star Wars Pasta

  1. Geri bildirim: Yağız’ın 7 Yaş Doğum Günü Menüsü | Bir Dilim Keyif…

Bir Cevap Yazın

